• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Janmaat keert terug bij ADO Den Haag

29 december 2020

Bron: Voetbalzone

Bron foto: Youtube

4

Daryl Janmaat keert terug bij ADO Den Haag. De Eredivisionist maakt via de officiรซle kanalen bekend dat de rechtsback een contract voor tweeรซnhalf seizoen ondertekent. De 34-voudig international van Oranje was transfervrij sinds zijn vertrek bij Watford in oktober en trainde al anderhalve maand mee in Den Haag. Hij maakte in het seizoen 2007/08 bij ADO zijn debuut in het betaald voetbal en speelde 25 competitiewedstrijden voor de club.

De 31-jarige verdediger is blij met zijn terugkeer op het oude nest. “Het is prachtig om terug te komen bij de club waar het voor mij allemaal is begonnen. Dit voelt als thuiskomen”, vertelt hij op de website van zijn nieuwe club. Janmaat kreeg een aantal buitenlandse aanbiedingen, maar besloot in Den Haag te blijven. “Ik heb er uitgebreid met mijn familie over gesproken en volg mijn gevoel. Het meetrainen is ook uitstekend bevallen. Ik heb het echt naar mโ€™n zin.”

ADO staat momenteel zeventiende in de Eredivisie en vecht tegen degradatie. Janmaat hoopt een bijdrage te kunnen leveren aan het ontlopen van afdaling naar de Keuken Kampioen Divisie. “Makkelijk gaat het niet worden, maar ik hou wel van een uitdaging. Ik pak deze graag aan en heb er vertrouwen in dat het goed komt. We moeten er hard voor werken, maar ik zie genoeg kwaliteit in het team. Los van mijn eigen kwaliteiten hoop ik de ploeg ook te kunnen helpen met mijn ervaring.”

Dat hij voor tweeรซnhalf jaar tekent, zegt volgens de routinier iets over zijn intenties. “Ik wil hier misschien wel afsluiten. Maar ik kom hier zeker niet om af te bouwen; ik ben fit en gretig”, verzekert de ex-verdediger van sc Heerenveen, Feyenoord, Newcastle United en Watford. Martin Jol, hoofd van het Technisch Hart van de club, zegt er alle vertrouwen in te hebben dat Janmaat zijn oude vorm en fitheid snel hervindt. “Daryl is een absolute versterking voor onze defensie en kan hierin op twee posities van waarde zijn: op rechts en in het centrum.”

ShareTweetSend

Reacties 4

  1. Fcdh079 says:
    5 jaar ago

    Top!! Welkom terug.

    Beantwoorden
  2. Huub says:
    5 jaar ago

    ik heb het al geschreven op FB, goede aankoop en een werelds investering, dit is echt een aanwinst voor ADO achterin op rechts naast van Ewijk, peet beyen en Pinas met als middenveld rechts Pascu/Bourad Goossens en links Steyn/Rieder, rechtsbuiten Besuyen,spits Kramer/Karelis en links wie anders dan Kishna. dan zeg ik eredivisie we komen er aan compliment voor de staf deze keer.alvast de beste wensen en een mooi en gezond 2021,

    Beantwoorden
  3. Rijsbergen says:
    5 jaar ago

    He He,eindelijk is hij dan binnen,maar wat ik hoorde is dat hij al 2x een degradatie heeft mee gemaakt in Engeland,en het is niet te hopen dat hij dat hier ook weer mee gaat maken,maar ben er zeer blij mee.๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    Beantwoorden
  4. karel mn says:
    5 jaar ago

    welkom terug janmaat

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    ๐Ÿงก ๐‘ซ๐’† ๐’˜๐’Š๐’๐’๐’‚๐’‚๐’“ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’Œ๐’†๐’๐’…! ๐Ÿงก

Nederland - Zweden is geรซindigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

Stuur ons even een privรฉbericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    ๐Ÿงก ๐•๐Ž๐Ž๐‘๐’๐๐„๐‹ ๐„๐ ๐–๐ˆ๐! ๐Ÿงก

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart รฉn namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

๐Ÿ‘‰ Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

โšฝ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er รฉรฉn winnaar uitgeloot.
โšฝ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
โšฝ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“ ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“๐’• ๐’‘๐’‚๐’Œ๐’• ๐’–๐’Š๐’• ๐’๐’‘ ๐’…๐’† ๐’ƒ๐’“๐’‚๐’…๐’†๐’“๐’Š๐’†!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen