• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Exclusief: Beugelsdijk: ‘Het leven in Frankfurt bevalt echt top’

20 juli 2014
4

Tommie Beugelsdijk vertrok eind mei bij ADO Den Haag om het avontuur aan te gaan bij het Duitse FSV Frankfurt. Inmiddels heeft hij zijn draai wel gevonden, al is het heel hard werken. Hoe gaat het met de verdediger, die zich vorig seizoen ontpopte tot een ware publiekslieveling? GroenGeelHart nam contact met hem op.

“Het leven in Frankfurt bevalt echt top. Trainen, trainen en nog eens trainen. Elke dag weer. Het is zwaar, maar het zorgt er wel voor dat we met z’n allen topfit zijn als het seizoen gaat beginnen. De technische staf houdt alles in de gaten en weten precies hoe fit je bent. De trainingsintensiteit is hoog. Maar ik ben heel goed opgevangen door mijn ploeggenoten. Het zijn stuk voor stuk aardige gasten. Ik spreek al een klein beetje Duits en mijn cursus gaat volgende week van start. Dan gaat het echte werk beginnen.”

tommiebeugelsdijk

“Het teamgevoel is prima. Laatst wonnen we een toernooitje en in de finale schoot ik een strafschop raak. Ik nam het op precies dezelfde manier als tegen PSV-uit vorig jaar. Toen mistte ik ‘m, maar ditmaal ging ‘ie er wel in. Was erg leuk om mee te maken.”

“Ik mis ADO Den Haag en de jongens wel. Maar het leven gaat verder. Dit is een geweldige ervaring en ik spreek nog heel veel jongens. Het is nu wel afwachten wat er allemaal gaat gebeuren nu de club in Chinese handen ligt, want het moet wel leuk blijven. Ik ben heel benieuwd en hoop van harte dat het positief uitpakt.”

tommiebeugelsdijk2

Op zondag 13 juli was de Open Dag van ADO Den Haag en niemand minder dan Michel Beugelsdijk verzorgde een fantastische goochelshow. “Het is zijn werk natuurlijk, maar hij vond het geweldig om te doen. Het is leuk dat ze aan hem hebben gedacht om dit te verzorgen.”

Diezelfde dag kroonde Duitsland zich tot wereldkampioen. “We waren op trainingskamp en hebben die wedstrijd met zijn allen gekeken. Mijn Duitse ploeggenoten waren natuurlijk hartstikke blij, maar de volgende dag moesten we gewoon weer twee keer trainen. Zo werkt het hier. Het is flink aanpoten, maar ik heb enorm veel zin in het aankomende seizoen.”

Foto’s: FSV Frankfurt

ShareTweetSend

Reacties 4

  1. fcdhvakg says:
    12 jaar ago

    success Tommie we gaan je missen

    Beantwoorden
  2. ado watcher says:
    12 jaar ago

    Veel te makkelijk laten gaan door ado

    Beantwoorden
    • rws says:
      12 jaar ago

      Makkelijk zo’n one-liner natuurlijk, maar onderbouw het eens dan! Als een speler niet bij wil tekenen kun je hem verplichten.

      Beantwoorden
      • rws says:
        12 jaar ago

        niet verplichten

        Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

TunesiΓ« - Nederland is geΓ«indigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen