Met ingang van 2023 is onze club overgestapt op een nieuw ticketing systeem. Een systeem dat vele malen gebruiksvriendelijker dan de vorige zou zijn. Echter leert de praktijk na ruim een maand dat dit allesbehalve zo is..
Wat wij zoal horen en teruglezen;
– Supporters mailen en bellen. Sommige krijgen geen reactie terug of ADO is niet bereikbaar
– Supporters blijven zodoende weg.
ADO geeft aan dat het probleem is opgelost. Blijkbaar dus totaal niet. Supporters willen wel een kaart kopen, maar het kan simpelweg niet. Zelfs voor de wedstrijd aan de stadionkassa’s zijn al meerdere supporters teleurgesteld huiswaarts vertrokken. Schandalig en onacceptabel!
Wij willen graag helpen door dit soort problemen te bundelen en dit zo snel mogelijk te laten zien aan ADO. Wij willen met praktijkvoorbeelden komen en zo tonen dat er wel degelijk niet deugd in het nieuwe syteem.
Daarom deze oproep; heb je een probleem ervaren, lukt het je niet om kaarten te kopen, kan je niet registeren, krijg je geen terugkoppeling?? Mail ons je naam en wij gaan ermee aan de slag; info@svhaagschebluf.nl
Breek me de bek niet open
Het werkt inderdaad niet al te gebruiksvriendelijk, maar terugdraaien heeft ook geen zin meer.
Misschien een idee om een instructie filmpje toe te voegen of een versoepeling van de procedure.