• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws Transfernieuws
Transfer Milan van Ewijk naar Engeland levert ADO bijna miljoen op

Transfer Milan van Ewijk naar Engeland levert ADO bijna miljoen op

28 juli 2023

Bron: Omroep West

Bron foto: Orange Pictures

15

De transfer van SC Heerenveen-rechtsback Milan van Ewijk naar het Engelse Coventry City levert ADO Den Haag bijna een miljoen euro op. De rechtsback verhuist voor iets meer dan vier miljoen euro naar Engeland en heeft een contract tot de zomer van 2027 getekend bij de ploeg die uitkomt in het Championship, het tweede niveau van Engeland.

ADO bedong een doorverkooppercentage van zo’n twintig procent toen Van Ewijk in 2021 voor 600.000 euro aan SC Heerenveen werd verkocht. De offensieve vleugelverdediger kwam in 2019 over van de amateurs van Excelsior Maassluis. Uiteindelijk speelde hij 45 wedstrijden voor ADO waarin hij één keer scoorde.

Hij werd tussendoor uitgeleend aan Cambuur. Van Ewijk excelleerde afgelopen seizoen bij Heerenveen en werd in verband gebracht met PSV. De verdediger kiest echter voor een avontuur in het Championship. Van Ewijk komt bij The Sky Blues Leidenaar Gustavo Hamer tegen. De middenvelder speelt sinds 2020 bij het team uit Midden-Engeland.

‘Het is geweldig om hier te zijn. Ik kan niet wachten om hier te beginnen’, reageert hij via de site van zijn nieuwe werkgever op de transfer. ‘Coventry was geΓ―nteresseerder dan andere clubs. De coach en de club gaven mij echt het gevoel dat ze me wilden halen. Dan is het moeilijk om “nee” te zeggen.’

ShareTweetSend

Reacties 15

  1. Geer says:
    3 jaar ago

    Kassa!!!!

    Beantwoorden
    • Ronald says:
      3 jaar ago

      Voor de eigenaar, ja. Reken maar op een seizoen waar men in opbouw zit. En misschien wel 2 seizoenen of zelfs 3. Daar gaat dit geld niets aan versnellen. Beter nu een goed en gedegen beleid neerzetten alvorens met geld gaan smijten.

      Beantwoorden
  2. rws says:
    3 jaar ago

    Levert Bolt een miljoen op ja. Net zoals de transfersom van van Breemen verdwijnt dit geld in de zakken van de eigenaar en zal niet in de selectie gestoken worden. Je had met die 2 miljoen meer op de spelersbegroting een prima elftal neer kunnen zetten.

    Beantwoorden
  3. Nick says:
    3 jaar ago

    Eigenaar heeft al gezegd het geld van v Bremen en dit geld niet te herinvesteren omdat ze er al voor ruim 8 miljoen inzitten..
    Helaas.
    Logisch misschien van een eigenaar van een bedrijf maar heel zonde voor ons als supporter.
    Met dit beleid zou het sportief gezien alleen nooit wat worden vrees ik.. ze hebben nu 2 miljoen kassa gemaakt buiten dit bedrag een best grote begroting voor KKD begrippen.
    Ben dan benieuwd wat voor materiaal er op het veld staat als dadelijk de transfer deadline is verstreken.
    En dan kunnen we hier en alle supporters van ADO zelf een balans opmaken van wat we er nou van vinden..

    Beantwoorden
  4. rws says:
    3 jaar ago

    Die 1 miljoen moet Bolt investeren in het stadion. Niet in een skybox maar in een skybordeel. Zodat je na de wedstrijd ff lekker een hoertje helemaal uit elkaar kan trekkenπŸ˜€ En welke stakker maakt gebruik van mijn naam rws?

    Beantwoorden
    • rws says:
      3 jaar ago

      Hahahaha, waarschijnlijk ben je uit inteelt geboren en kun je er niets aan doen dat je je als een kleuter gedraagt , je hoerige moeder zal het wel moeilijk hebben met zo’n stuk inteelt dat op haar zoldertje de kneus uit zit te hangen. Ga die hoer die je je moeder noemt nu maar weer even verwennen door nog een stukje inteelt bij haar te verwekken. Verder zien de mensen die wel een IQ hebben dat het jouwe overstijgt, wat simpel is aangezien je niet boven de 50 uit zal komen, wel het verschil tussen jouw en mijn reacties. Kleuter…

      Beantwoorden
      • Huisjesmelker says:
        3 jaar ago

        Ben benieuwd hoe dit afloopt?

        Beantwoorden
        • rijsbergen says:
          3 jaar ago

          Word vervolgd.?????

          Beantwoorden
  5. Geer says:
    3 jaar ago

    Uitkijken daar ze rijden Links!!

    Beantwoorden
  6. Ooievaar says:
    3 jaar ago

    Henk Veerman op huurbasis naar ADO? Nou, die zie ik graag komen.

    Beantwoorden
    • Ronald says:
      3 jaar ago

      Waar lees je dat?

      Beantwoorden
  7. Geer says:
    3 jaar ago

    Gerucht;als Henk Veerman komt volgt automatisch broer Piet Veerman voor de deuntjes

    Beantwoorden
  8. Geer says:
    3 jaar ago

    Henk Veerman van harte welkom bij deze mooie club onze FcDenHaag
    Breng ons die mooie promotie!!!

    Beantwoorden
  9. Nick says:
    3 jaar ago

    Wel goede speler voor Den Haag. 5 jaar geleden toonde ze al interesse toen koos hij voor Duitsland 2de niveau. Nu blij me zoon spits. Jammer dat het huur is maar een 32 jarige hoef je natuurlijk ook niet meer te kopen.

    Beantwoorden
    • Ronald says:
      3 jaar ago

      Nou ja, met een jonge spits vanuit de opleiding erbij kan dit best wat worden. Best leuk nieuws zo vlak voor het weekeinde.

      Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. πŸ’›πŸ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen