• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws
ADO-aanvoerder Kemper over premiekwestie: ‘Wij hebben ons statement gemaakt, nu focus op Oss’

ADO-aanvoerder Kemper over premiekwestie: ‘Wij hebben ons statement gemaakt, nu focus op Oss’

13 januari 2022

Bron: Omroep West

Bron foto: Laurens Lindhout / Soccrates Images

0

De spelers van ADO Den Haag staakten donderdagochtend niet, maar een volledige training in aanloop naar de wedstrijd van TOP Oss werd verre van afgewerkt. De selectie van de Haagse Keuken Kampioen Divisie-club ligt niet op รฉรฉn lijn met de directie als het om de winstpremies gaat. Daarom liet de spelersraad eerder deze week weten te gaan staken als er vรณรณr donderdagochtend geen akkoord zou zijn bereikt.

Namens de Haagse voetbalclub voert Boy Kemper, aanvoerder van het vlaggenschip en lid van de spelersraad, donderdagmiddag het woord.

Is er al een akkoord over de premies?
‘Nee, maar ik wil wel benadrukken dat het een interne kwestie is. Alles wat wij nu naar buiten brengen werkt averechts in deze kwestie. Wij, de spelersraad, hebben meerdere keren gezeten met de directie. Er is een verschil van inzicht over de premies. Wij worden nu weggezet als geldwolven. Dat zijn wij niet. Het lijkt erop dat het een geldkwestie is, maar dat klopt niet helemaal. Er zijn afspraken gemaakt met ons, die worden niet nagekomen.’

Waarom zijn jullie donderdagochtend dan toch naar buiten gegaan?
‘Wij wilden een statement maken. Dat hebben wij gedaan door later het veld op te gaan. Wij staan als spelersgroep achter deze beslissing. Vandaag hebben we de warming-up en de rondo gedaan, daarna zijn we naar binnen gegaan.’

Trainen jullie vrijdag wel? En staat de wedstrijd van zaterdag op losse schroeven?
‘Wij gaan ons nu verder voorbereiden op de wedstrijd van zaterdagmiddag tegen TOP Oss. Vrijdag trainen we, zaterdag spelen we. De wedstrijd staat niet op losse schroeven, daar kan ik duidelijk over zijn. Zaterdag van Oss winnen maakt ons statement alleen nog maar sterker. Het is een meningsverschil, niks meer en niks minder. Het is jammer dat het gelekt is naar de pers en dat het groter is gemaakt dan het is.’

Wat is het probleem?
‘Aan het begin van het seizoen wilde de directeur de gesprekken over premies over de seizoenstart tillen. Daar zijn wij mee akkoord gegaan. Vanaf het moment dat Globalon als nieuwe eigenaar werd genoemd, zijn we weer in gesprek gegaan. Op dit moment liggen we nog niet op รฉรฉn lijn. Ik hoop dat we snel tot een oplossing komen. Wij hebben als spelersraad de spelers ook in de kleedkamer toegesproken. De wedstrijd tegen TOP Oss is heel belangrijk. Deze kwestie moet je los zien van de wedstrijd. Zaterdag winnen is het beste vervolgstatement.’

ShareTweetSend

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    ๐Ÿงก ๐‘ซ๐’† ๐’˜๐’Š๐’๐’๐’‚๐’‚๐’“ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’Œ๐’†๐’๐’…! ๐Ÿงก

Nederland - Zweden is geรซindigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

Stuur ons even een privรฉbericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    ๐Ÿงก ๐•๐Ž๐Ž๐‘๐’๐๐„๐‹ ๐„๐ ๐–๐ˆ๐! ๐Ÿงก

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart รฉn namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

๐Ÿ‘‰ Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

โšฝ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er รฉรฉn winnaar uitgeloot.
โšฝ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
โšฝ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“ ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“๐’• ๐’‘๐’‚๐’Œ๐’• ๐’–๐’Š๐’• ๐’๐’‘ ๐’…๐’† ๐’ƒ๐’“๐’‚๐’…๐’†๐’“๐’Š๐’†!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen