• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Tom Beugelsdijk bikkelt in Belek om weer de oude te worden

11 januari 2019

Bron: Algemeen Dagblad

Bron foto: Richard Mulder

0

Tom Beugelsdijk is in het elftal van ADO Den Haag terug van even weggeweest en laat zich ook tijdens het trainingskamp in Turkije gelden als nietsontziende verdediger.

Het regent in Belek en het natte veld nodigt uit tot slidings. Spelers glijden ook graag over het kort gemaaide gras. Dat ondervindt bijvoorbeeld vleugelaanvaller Melvyn Lorenzen als Tom Beugelsdijk hem van de bal zet. Hard, maar fair. Met een grote grijns verlaat laatstgenoemde even later het oefenveld. ,,Lekker toch dit? Elf tegen elf spelen op een groot veld, dat doe ik toch het liefst.โ€

De 28-jarige Haagse verdediger lijkt tijdens de trainingen scherper dan ooit. Dat blijkt ook te kloppen. Sterker nog, het is รฉรฉn van de redenen dat het boegbeeld van de club ook weer in de basis staat. ,,Ik moet trainen zoals ik wedstrijden speel, want dan heb ik ook die focus als het erom gaat in de competitie. Je mist anders toch een paar procent”, kijkt Beugelsdijk terug.

In november greep Fons Groenendijk in. ,,De trainer was toen niet tevreden over mijn spel en dat was ik zelf eigenlijk ook niet. Ik maakte te veel fouten. Meer dan in het hele seizoen ervoor. Het was terecht dat ik op de bank terechtkwam. Ik weet wat ik kan en haalde mijn niveau niet.โ€

Inmiddels bikkelt Beugelsdijk weer, ook in Belek. Daar wordt sterspeler Nasser El Khayati ook niet door hem ontzien. Eerder hield Beugelsdijk in dat soort situaties toch even in. ,,Ik dacht altijd: We hebben hem keihard nodig, moet ik hem dan een tikkie geven? Ik weet wat voor type ik ben. Ik kan iemand pijn doen. Door de trainer heb ik weer het licht gezien. Ik moet niemand ontzien. Ik heb naar hem geluisterd en mijn plek heroverd. Tegen Willem II en Feyenoord voelde ik me ook weer goed.”

Sfeer
Doordat in de laatste twee wedstrijden van 2018 vier punten werden gepakt, is de sfeer in het Haagse team weer top. Eigenlijk net als vorig jaar, merkt Beugelsdijk. ,,We hebben grotendeels ook dezelfde groep. We hebben een mindere periode gehad, maar hebben nu juist weer een positief gevoel omdat we de laatste weken goede zaken hebben gedaan.โ€

Het wekt verwachtingen voor de tweede seizoenshelft, ook bij Beugelsdijk. ,,Ik heb zin om te knallen. Ik voel me goed, ben fit en train hard. Voor mij moet 2019 ook een beter jaar worden. Het seizoen hiervoor was een van mijn beste jaren ooit als voetballer. Dat zit er gewoon in. Hoewel het op de training wat minder ging, is het onverzettelijke in wedstrijden bij mij ook nooit weggeweest.”

Discussie
Beugelsdijk verzamelde in de eerste seizoenshelft dan ook al negen boekingen, met afstand het meeste van de hele eredivisie. ,,Nu denk ik: shit, bij elke gele kaart ben ik geschorst. Straks in de wedstrijd ben ik gewoon gefocust. Je zal mij niet meer bij een opstootje zien of in discussie met de scheidsrechter. Dan geel krijgen zou heel dom zijn. Aan de andere kant, ik ben wel een centrale verdediger en als ik om het team te helpen moet ingrijpen dan zal ik dat straks zeker doen.โ€

ShareTweetSend

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    ๐Ÿงก ๐•๐Ž๐Ž๐‘๐’๐๐„๐‹ ๐„๐ ๐–๐ˆ๐! ๐Ÿงก

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart รฉn namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

๐Ÿ‘‰ Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

โšฝ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er รฉรฉn winnaar uitgeloot.
โšฝ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
โšฝ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“ ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“๐’• ๐’‘๐’‚๐’Œ๐’• ๐’–๐’Š๐’• ๐’๐’‘ ๐’…๐’† ๐’ƒ๐’“๐’‚๐’…๐’†๐’“๐’Š๐’†!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ ๐‘ซ๐’† ๐’˜๐’Š๐’๐’๐’‚๐’‚๐’“ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’Œ๐’†๐’๐’…! ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ

Nederland - Japan is geรซindigd in 2-2 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Renรฉ Iep!

Jij wint namens Groen Geel Hart de Oranje Bucket-hat en namens Rijschool Fly-Over een bioscoopbon t.w.v. โ‚ฌ 50,00.

Stuur ons even een privรฉbericht, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen