• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

ADO-spelers moeten niet één, maar twee vrije dagen inleveren

9 oktober 2015
4

Na de wanvertoning tegen NEC van afgelopen zaterdag (4-1 verlies) hebben de spelers van ADO Den Haag niet één, maar twee vrije dagen ingeleverd. Dat liet trainer Henk Fraser na de vriendschappelijke ontmoeting met FC Volendam (2-1 winst) weten aan Omroep West.

Als gevolg van de zware nederlaag in Nijmegen besloot Fraser om een extra oefenduel in te lassen. Die wedstrijd leverde donderdag een krappe zege op FC Volendam op. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving op de website van ADO krijgt de selectie van ADO vrijdag geen vrijaf om uit te rusten.

ShareTweetSend

Reacties 4

  1. Ronald Elberse says:
    11 jaar ago

    Wat een keiharde trainer hebben wij toch. Pfffff, na de fantastische oefenwedstrijd van vanmiddag (als hij ze tegen Pec Zwolle al niet gemotiveerd krijgt waarom dan wel tegen Volendam??) gaat hij maar door en door met de toptrainer acteren. ALberg speelde weer, net als Jansen, Malone ennnnnnZuiverlooooooonnnnnn. Oh ja Derijck kreeg een kans maar die heeft niet aan de deur geklopt aldus onze toptrainer. Wat een geweldenaar is het toch. Ongekend man. Dat geluk hebben wij weer. Alleen Danny Blind is nog slechter.

    Kom op jongens, volgende week tegen de Graafschap zijn naam scanderen!! Henkie moet blijven, Henkie moet blijven.

    Beantwoorden
    • Haagsicoon says:
      11 jaar ago

      Man wat maak jij je druk ………..wat heb je tegen Henk Fraser joh. Ben jij bij elke training dacht het niet tja als bepaalde spelers een kans krijgen en hem niet pakken jammer dan.Tja Jansen en Alberg beginnen meestal op de bank en niet in de basis de laatste tijd.Zuiverloon rechtsback en Meijers linksback ………….die andere 2 posities zijn allen twijfelgevallen.Hoop dat Gerth snel terug is op het middenveld maar dan nog………..maar heb al vaker aangegeven dat Fraser weg sturen geen ruk gaat helpen.

      Beantwoorden
      • Marco says:
        11 jaar ago

        Weet je nog wat voor effect de trainerswissel door het ontslag van Steijn betekende? Het is geen garantie voor succes maar niets doen na ca 40 wedstrijden vanaf vorig seizoen is geen optie wat mij betreft. Je kunt geen heel team wegsturen. Er moet iemand komen die de spelers wel raakt. We hebben nu lang genoeg aangekeken of t beter zou worden. Op papier voor Ado begrippen aardige voetballers met aan Havenaar een goede voetballer. Ondanks de laatste wedstrijd. Het is vooral een mentale kwestie en de enige die daar wat aan kan doen is de trainer. Of leeft Ted Troost nog?

        Beantwoorden
        • Ronald Elberse says:
          11 jaar ago

          Helemaal eens met Marco. Op Haagsicoon moet je eigenlijk niet reageren want dat is of Fraser zelf of 1 van de mannetjes die door Fraser wordt betaald om de aandacht van Fraser af te leiden.

          Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧡 𝑫𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅! 🧡

Tunesië - Nederland is geëindigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een ‘Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privébericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🔰 ➡️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd 🔰 ➡️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

📷 @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧡 𝐕𝐎𝐎𝐑𝐒𝐏𝐄𝐋 𝐄𝐍 𝐖𝐈𝐍! 🧡

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen Tunesië. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van Tunesië - Nederland en maak kans op de ‘Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart én namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

👉 Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧡 𝑫𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅! 🧡

Nederland - Zweden is geëindigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privébericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - © Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - © Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen