• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Gezellig mee naar Cambuur?

26 augustus 2014
6

Van FCDH Midden Noord ontvingen wij onderstaand bericht:

Aangezien we veel reacties hebben gekregen op het bericht die wij afgelopen week hadden geplaatst omtrent beslissingen van de club komen wij nu met een statusupdate!

Helaas hebben wij de feiten boven water. Wij noemen dit helaas omdat gebleken is dat alle beslissingen die zijn genomen ook daadwerkelijk ZELF door de club zijn besloten.

We gaan even kort in op de wedstrijden van Cambuur en FC Utrecht:

Cambuur Leeuwarden:
De club laat bij deze wedstrijd hun eigen supporters zakken als een baksteen! De club heeft namelijk zelf besloten GEEN supporters toe te laten in Leeuwarden! (foto)
Waarom laat de club hun supporters in de steek? De club heeft ΓΌberhaupt geen moment blijk van steun gegeven. De club draagt uit in de media dat er geen incidenten zijn geweest. Waarom dan wel deze beslissing nemen? Mogelijk is dit besluit genomen door het incident vorig jaar, maar laten we eerlijk zijn… als we wilden doorbreken was dat juist gebeurd! Niemand heeft iets gedaan toen.. waarom ..om de club niet in diskrediet te brengen.. Cambuur had gewoon moeten zorgen voor een stevige wand!

cambuurtweet

FC Utrecht:
250 supporters maximaal mee en alleen voorzien van SCC. Schande! Er is niets gebeurd afgelopen jaren! Supporters van Utrecht hebben een dag voor de wedstrijd Den Haag zelf bezocht waardoor WIJ op de blaren moeten zitten. Wij hebben een geluidsopname ontvangen waaruit blijkt dat DEN HAAG zelf besluit om alleen SCC mee te nemen! SCHANDE!

Wij gaan geen oproep plaatsen maar wij hebben besloten zelf af te reizen naar Cambuur Leeuwarden. Wij willen namelijk niet meer behandeld worden als stront. Wij gaan laten zien dat we normaal kunnen reizen zonder incidenten.

Waar verzamelen wij:
Zaterdag 30 augustus 15:30 / 15:45 uur – 16:00 rijden
Parkeerplaats Haaglandia
Schaapweg

Voor de mensen die een gezellig voetbalavondje willen tot zaterdag!

En nogmaals! we doen een beroep op ieders gezond verstand! ons statement is met GOEDE BEDOELINGEN!

Bron: FCDH Midden Noord

ShareTweetSend

Reacties 6

  1. scc says:
    12 jaar ago

    dus wie is hier de mietenclub?

    Beantwoorden
    • BimBoemBam says:
      12 jaar ago

      Internet de gekste!

      Beantwoorden
  2. BimBoemBam says:
    12 jaar ago

    Goed initiatief!

    Zelf heb ik geen rijbewijs, dus ik ga even mijn vriendin lief aankijken wat de plannen voor zaterdag zijn πŸ™‚

    Beantwoorden
  3. fcdhvakg says:
    12 jaar ago

    wij rijden mee!

    Beantwoorden
  4. Duindorp says:
    12 jaar ago

    Wat is nou precies de bedoeling wil mee maar ga daar niet voor niks heen

    Beantwoorden
  5. Snaak says:
    12 jaar ago

    Veel verder dan de parkeerplaats zullen jullie helaas niet komen denk ik……maar iig veel succes! Ik weet iig zeker dat ik erbij ben…op uitnodiging van een zakenrelatie πŸ˜€

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

TunesiΓ« - Nederland is geΓ«indigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen