• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Holla’s optie niet gelicht: ‘Per brief vernomen’

2 april 2014
5

ADO Den Haag heeft ervoor gekozen geen gebruik te maken van de optie om het contract van Danny Holla met een jaar te verlengen. Enerzijds fronste hij zijn wenkbrauwen, anderzijds ziet hij een avontuur elders ook wel zitten.

β€œAan de ene kant was ik er wel verbaasd over. Maar aan de andere kant wist ik eigenlijk niet wat ik kon verwachten”, legt de middenvelder uit aan Haaglanden Voetbal. Holla hoefde echter niet op gesprek te komen. β€œIk heb het per brief vernomen.”

β€œIk heb wel aangegeven dat ik misschien, gezien mijn leeftijd, wel een stap zou willen maken. ADO had nog wel gevraagd of ik misschien mijn contract voor een langere tijd zou willen verlengen, maar dat zag ik op dit moment nog niet zo zitten”, geeft de captain eerlijk toe.

holla

Dat ADO Den Haag zijn verbintenis voor meerdere jaren wilde verlengen, getuigt wel van vertrouwen. β€œJawel. Maar er is volgens mij ook uitgesproken dat de optie niet gelicht is. Mocht er bijtijds geen club voor mij komen, dan kunnen we altijd nog praten en zo is het volgens mij ook gecommuniceerd naar buiten toe.”

De 26-jarige Holla, die eerder de kleuren verdedigde van PEC Zwolle en FC Groningen, ziet een avontuur buitenshuis wel zitten. β€œIk zou wel eens een keer naar het buitenland willen, want ik speel nu al bijna tien jaar in de Eredivisie. Het lijkt mij wel leuk om een buitenlands avontuur aan te gaan, maar wat ik al eerder heb gezegd, er moet maar net iets komen. Als je transfervrij bent is het maar afwachten wat er precies op je pad komt, daar heb je zelf ook geen invloed op.”

ShareTweetSend

Reacties 5

  1. Simon Boom says:
    12 jaar ago

    Jammer Danny, je was goed voor ADO DH en bent dat nog steeds. Ik denk dat ADO DH meer zekerheid wil, anders dan dit seizoen. Heel stiekem hoop ik dat je geen club naar je zin vind, maar voor jou hoop ik dat je toch een goede club vind. Suc6!

    Beantwoorden
  2. Henk says:
    12 jaar ago

    Heeft met formaiteiten te maken.
    Je moet voor 1 april vastleggen hoe of wat, verlengen kan altijd nog.

    Overigens weer n lekker suggestieve kop bij het artikel!

    Beantwoorden
  3. tom says:
    12 jaar ago

    Heeft veel te weinig gebracht met zijn chagerijnige kop .

    Beantwoorden
    • Strijder says:
      12 jaar ago

      Precies. Hij heeft alleen maar z’n trap, maar voor de rest veel te weinig voetballend vermogen. Jansen en Bakker zijn veel beter en completer. Vooral Bakker is momenteel een verademing om te zien. Jansen was zich heel goed aan het ontwikkelen, ik heb vertrouwen dat die sterk terugkomt. Waar heb je Holla nog voor nodig???

      Beantwoorden
  4. haagsejer says:
    12 jaar ago

    lekker meenemen die handel meer lopen luie flikker!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

TunesiΓ« - Nederland is geΓ«indigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen