• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

André Wetzel: Te weinig voetbalkennis bij ADO Den Haag

27 januari 2014
11

André Wetzel vindt dat er te weinig technische kennis is bij ADO Den Haag. Hij pleit daarom voor een technisch directeur. ADO Den Haag stunt dan wel tegen Feyenoord, wint met 3-2 en staat daardoor niet meer op de laatste plaats. Maar ze zijn er nog lang niet.

De oud-trainer van ADO vind dat er te weinig kennis is bij de club. ‘Het komt allemaal neer op trainer Maurice Steijn en zijn staf. En daarboven zit niet het niveau om in de eredivisie overeind te blijven. Dat zou moeten veranderen’.

Technisch directeur
Wetzel pleit tegen Omroep West voor een technisch directeur die de grote lijn en de lange termijn in de gaten kan houden. ‘Er moet iemand bij die van wanten weet. Die de club kent en weet hoe de voetballerij werkt. Hij moet de club op het technisch beleid bij de hand nemen. En dat moeten niet mensen zijn die er eigenlijk geen verstand van hebben’.

Want de clubleiding zou wel weten hoe je een bedrijf moet leiden, maar te weinig verstand hebben van voetbal. ´Een technische directeur zou Maurice Steijn veel steun kunnen geven. En heel veel werk uit handen kunnen nemen. Ik vind dat er bij een club altijd twee van dit soort mensen moeten zijn. Dus Steijn die de jongens motiveert en iemand die de lange termijn bewaakt. Aan- en verkoop beleid is een van de belangrijke pijlers van een club´

Kennis van de voetballerij
Wie dat precies zou moeten zijn weet de oud-technisch directeur ook niet. ‘Mensen gaan altijd roepen Dick Advocaat, Aad de Mos en Martin Jol. Maar het moet gewoon iemand zijn die in voetballerij door de wol is geverfd. Het hoeft niet iemand te zijn die bij ADO heeft gespeeld’.

ShareTweetSend

Reacties 11

  1. bertus kleerekooper says:
    12 jaar ago

    Ik zou nog liever Mario Been weghalen bij Genk, dan Wetzel ! Die heeft zeker geen goed gevoel achter gelaten bij de club. Wegwezen Wetzel !!

    Beantwoorden
  2. fcdhvakg says:
    12 jaar ago

    mongool die vent

    Beantwoorden
  3. Daniel says:
    12 jaar ago

    Nee die Bami Boer weet er lekker veel van! we hebben het gemerkt!

    Beantwoorden
  4. Daniel says:
    12 jaar ago

    Wie dat zou moeten zijn weet ie niet schrijft ie!! Nee hij wacht net zollang tot ie zelf gevraagd word! wat een kwal.

    Beantwoorden
  5. Strijder says:
    12 jaar ago

    Tuurlijk vent. Daarom trok je ook alle macht naar je toe (en ben je flink op je bek gegaan). Blijf maar lekker in het amateurvoetbal. Daar hoor je thuis.

    Beantwoorden
  6. met Steijn naar het ravijn says:
    12 jaar ago

    Deze mongool dacht een erehaag te vormen tegen de joden, remember !?
    Zegt genoeg over deze satestick .

    Beantwoorden
  7. 070 says:
    12 jaar ago

    Hey Wetzel is dit een open sollicitatie of zo? Loop je loempiakraam niet goed.

    Beantwoorden
  8. bert says:
    12 jaar ago

    Die loempia zegt dingen die iedereen al weet, die moet zich er gewoon niet mee bemoeien. Het is met afstand één van de grootste engnekken die ooit bij de club geweest is

    Beantwoorden
  9. Hans Blom says:
    12 jaar ago

    8) Wat een lulhannes die Wetzel. Als hij zo goed is waarom dan amateurtrainer? Kritiek is zo makkelijk als je er geen verstand van hebt. Wat een knoeier!

    Beantwoorden
  10. Hannes says:
    12 jaar ago

    Lul wat? haha

    Wat dachten jullie van Lex schoenmaker. Voor mij de ideale persoon voor die functie!

    Beantwoorden
    • Strijder says:
      12 jaar ago

      Met alle respect voor Lex, maar hij heeft ook aangetoond dat ‘ie het niet kan….

      Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. 💛💚

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    🧡 𝐕𝐎𝐎𝐑𝐒𝐏𝐄𝐋 𝐄𝐍 𝐖𝐈𝐍! 🧡

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart én namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. € 50,00!

👉 Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    𝑮𝒓𝒐𝒆𝒏 𝑮𝒆𝒆𝒍 𝑯𝒂𝒓 𝑮𝒓𝒐𝒆𝒏 𝑮𝒆𝒆𝒍 𝑯𝒂𝒓𝒕 𝒑𝒂𝒌𝒕 𝒖𝒊𝒕 𝒐𝒑 𝒅𝒆 𝒃𝒓𝒂𝒅𝒆𝒓𝒊𝒆!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! 💛💚

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    🇳🇱 𝑫𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅! 🇳🇱

Nederland - Japan is geëindigd in 2-2 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd René Iep!

Jij wint namens Groen Geel Hart de Oranje Bucket-hat en namens Rijschool Fly-Over een bioscoopbon t.w.v. € 50,00.

Stuur ons even een privébericht, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - © Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - © Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen